Tak działa Black! Mike Tyson już wybrał – teraz czas na całą Polskę

150x110

1 czerwca zapisze się na stałe w historii energetyków – dzięki BLACK ENERGY i wielomilionowej kampanii z udziałem celebryty najwyższego formatu – Mike’a Tysona. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających. Celem kampani jest pokazanie działania napoju energetycznego BLACK, któremu nie oprze się nikt – nawet sam Tyson.
 

„Kampania TAK DZIAŁA BLACK! to ewenement, co najmniej, na skalę ogólnopolską. Styl przedsięwzięcia, jego charakter, a do tego kreacja Tysona powodują, że całość nabiera iście hollywodzkiego oblicza. I tak ma być! Zaskakujemy, bawimy, budzimy zainteresowanie. To podstawa, by być zapamiętanym na długo. A to dopiero początek…  – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
 

30-sekundowe spoty o intrygujących tytuach „BLACK&WHITE ROOM” i „BLACK SERVICE VENDING MACHINE” emitowane będą na szeroką skalę – od TVP po TVN oraz idealnie stargetowane kanały muzyczne, filmowe i sportowe, te ostatnie ze względu na mega-oglądalność w dobie Euro (MTV, Viva, Canal+, Comedy Central, Comedy Central Family, AXN, Canal+ Gol, Eska TV, Kino Polska, Fox Life, Extreme Sports, Orange Sport, AXN Sci-Fi, Canal+Sport, BBC Lifestyle, Universal Channel, Fox, Nat Geo Wild, 4FunTV, Rebel.tv, TV.Disco). Całość uzupełnia sponsorski spot 8’’ – również z udziałem Tysona.
 

Uzupełnieniem kampanii TV jest outdoor – w niebagatelnej formie: prawie 1000 ogólnopolskich billboardów oraz wielkoformatowe siatki w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu. Wszystkie nośniki sygnowane podpisem Tysona. 

Black przeżyje swoisty rekonesans w sieci. Czerwiec to moment odsłony nowej strony internetowej marki – utrzymanej w konwencji planu filmowego – oczywiście, z Tysonem w roli głównej. Konsument znajdzie na stronie komplet informacji produktowych oraz zapierające dech w piersi zdjęcia obrazujące Mike’a i…działanie Black’a. Do tego – swoiste nowum – BLACK ENERGY VIP CLUB – z bonusami dla wtajemniczonych Konsumentów…

Działania w Internecie obejmą również serwisy VoD, portale modowe (answear.com) oraz media społecznościowe. Dla fanów skupionych wokół profilu marki BLACK na Facebooku przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe, aktywizujące społeczność BLACK Energy Drink. Kampania TAK DZIAŁA BLACK! potrwa do końca czerwca; aktywności internetowe – do końca roku. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada Testardo Gram (GREY Group). Media zakupił dom mediowy Mindshare.